• Erik-Larsgården och semesterlängtan

    Sommarhelg vid Erik-Larsgården med fika vid vattnet och sommarkänslor

    Vilken fantastisk helg vi har haft! Solen har strålat från en klarblå himmel, temperaturen har varit behaglig och naturen visar sig från sin allra vackraste sida. Efter den här helgen känns det faktiskt som att sommaren äntligen har anlänt på riktigt. Vi har besökt Erik-Larsgården en plats som jag gärna återvänder till. För er som missat det har jag även skrivit om vårt tidigare besök på det mysiga caféet vid vattnet, där ni kan läsa mer om den mysiga miljön och den vackra omgivningen Vi har försökt ta vara på det fina vädret så mycket som möjligt och njutit av lugna stunder ute i naturen. Det är något särskilt med de första riktiga sommardagarna som får både kropp och själ att må lite bättre.

    Fika på mysiga Erik-Larsgården

    En av helgens höjdpunkter var utan tvekan vårt besök på Erik-Larsgården. Det är en plats som jag alltid tycker om att återvända till och som bjuder på en alldeles speciell atmosfär. Det som gör Erik-Larsgården så mysigt är inte bara det charmiga caféet utan också det fantastiska läget precis intill vattnet. Att sitta där med en kopp kaffe, njuta av utsikten och känna sommarvinden är verkligen avkoppling på hög nivå. På Erik-Larsgården finns dessutom gott om hembakat fikabröd, vilket alltid uppskattas. Jag tycker att det märks när saker är bakade med omsorg och kärlek. Priserna är dessutom väldigt rimliga, vilket gör att man kan unna sig en mysig fikastund utan att det känns alltför dyrt. Det är verkligen ett ställe jag gärna rekommenderar till den som vill njuta av en lugn stund i en vacker miljö.

    Sommarkänslor efter ett besök på Erik-Larsgården

    Efter helgens utflykt till Erik-Larsgården känns det som att sommarkänslorna har infunnit sig på allvar. Träden är gröna, vattnet glittrar i solen och kvällarna blir allt ljusare. Det är precis den här tiden på året som jag längtar efter under de mörka vintermånaderna. Att kunna vara ute länge på kvällarna och känna värmen från solen ger en helt annan energi. Jag tror faktiskt att vi nu kan räkna det som sommar.

    När semestern känns alldeles för långt borta

    Samtidigt som jag njuter av sommarkänslorna finns det en sak som känns lite mindre rolig – semestern. I år får vi inte semester förrän vecka 29. Vanligtvis brukar jag gå på semester vecka 27 eller 28, så det känns som att ledigheten ligger lite väl långt fram den här gången. När man räknar efter inser man att det fortfarande är över en månad kvar. Hualigen! Jag ska erkänna att det känns ganska surt när man ser att vissa redan börjar gå på semester eller snart får göra det. En del har dessutom möjlighet att vara lediga under stora delar av sommaren. Lärare har exempelvis ofta längre sammanhängande ledighet än många andra yrkesgrupper.

    Samtidigt vet jag att de flesta av oss inte har den möjligheten. Många arbetar långt in på sommaren innan det äntligen blir dags att stämpla ut och få några veckors välbehövlig vila.

    Jag känner mig sliten

    Om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig ganska trött just nu. Det har varit en lång period med arbete, vardagsrutiner och allt som hör livet till. Även om helgerna ger lite återhämtning så räcker det inte alltid hela vägen när man har gått länge utan någon längre ledighet. Just nu känner jag verkligen att jag behöver semester. Inte bara för att vara ledig, utan för att få möjlighet att återhämta mig på riktigt, samla energi och bara få vara. Kanske är det därför som besöket på Erik-Larsgården kändes extra värdefullt den här helgen. För några timmar kunde man släppa alla måsten och bara njuta av nuet.

    Nu räknar vi ner till vecka 29

    Trots att semestern känns långt borta försöker jag fokusera på allt det fina som finns här och nu. Helgens besök på Erik-Larsgården, det vackra vädret, naturen, sjön och de ljusa kvällarna är sådant som gör väntan lite lättare. Sommaren är faktiskt redan här, även om semestern fortfarande ligger några veckor fram i tiden. Nu får vi helt enkelt fortsätta njuta av de små guldkornen i vardagen och börja nedräkningen mot vecka 29. Samt då mina vänner då drar vi kosan mot Höga Kusten och då tänker jag minsann släppa iväg alla måsten och bara njuta. Hur ser det ut för er? Har ni redan gått på semester eller är ni som jag och fortfarande mitt i väntan?

    Jag har fått godkänt av viktväktarna att lägga ut deras recept!

    ”Foton kan redigeras i Photoscape, Canva eller lätta småändringar (styling) i ChatGPT”

    På sweetwordsbymirre.se gäller Copyrights regler

    2
  • Mors dag i Norberg – en dag fylld av familjetid

    Mors dag i Norberg på Elsas Konditori

    Vår mors dag i Norberg blev precis så mysig som vi hade hoppats på. I år fick jag en alldeles underbar mors dag. En sådan där dag som inte behöver vara märkvärdig för att bli perfekt. Solen visade sig från sin bästa sida, vi fick umgås med familjen och dagen bjöd på både god fika, shopping och många fina stunder tillsammans. Ibland är det just de här dagarna som blir de allra finaste att minnas. Om ni har följt bloggen ett tag kanske ni känner igen namnet Elsas Konditori. Jag har faktiskt skrivit om Elsas Konditori tidigare, vilket ni kan läsa om här, och det är fortfarande en av mina absoluta favoriter när vi besöker Norberg. Därför var det självklart att börja vårt mors dagsfirande just där.

    Mors dag i Norberg började på Elsas Konditori

    Dagen började med att vi träffade BQ:s bror och hans fru för att åka till Norberg tillsammans. Första stoppet blev självklart Elsas Konditori, ett café som jag tidigare skrivit om här på bloggen och som jag gärna återkommer till. Det är något speciellt med Elsas. Redan när man kliver in möts man av den charmiga miljön och känslan av historia. Konditoriet grundades redan år 1916 av Elsa Anderson och räknas idag som ett av Sveriges mest välkända och anrika konditorier. Efter den tragiska branden år 2015 byggdes verksamheten upp igen och idag kan besökare återigen njuta av den mysiga atmosfären och de fantastiska bakverken. Vi slog oss ner för en härlig fika och njöt av både sällskapet och den mysiga miljön. Det blev en lugn start på dagen där vi hann prata, skratta och bara ta vara på stunden tillsammans.

    Mors dag i Norberg på Elsas Konditori

    Shoppingfynd under vår mors dag i Norberg

    Efter fikat strosade vi runt en stund i Norberg och njöt av den mysiga atmosfären. Jag tycker om att gå i små butiker utan någon särskild plan. Det är ofta då man hittar de bästa fynden. Den här gången fick två plagg följa med hem. Först hittade jag ett par limegröna linnebyxor från Gina Tricot. Färgen är ganska djärv, men samtidigt väldigt somrig. Jag tror att de kommer passa perfekt tillsammans med en vit topp eller ett svart linne. När jag senare provade byxorna hemma upptäckte jag att de var lite för stora. Jag måste nog inse att jag faktiskt har storlek XS numera. Eftersom det inte gick att prova kläderna i butiken fick jag chansa lite. Trots det kommer byxorna säkert att användas under sommaren.

    Klänning från Pernilla Wahlgrens kollektion

    Mitt andra fynd blev en klänning från Pernilla Wahlgrens kollektion. Jag fastnade direkt för modellen och färgerna. Det känns som ett plagg som passar både till vardag och sommarens utflykter. Jag tycker alltid att det är extra roligt när man hittar kläder som både är bekväma och snygga. Därför känns jag väldigt nöjd med dagens shopping.

    Mors dag i Norberg på Elsas Konditori

    Ett besök på populära Klockargården

    Nästa stopp blev Klockargården, som alltid är värd ett besök när man är i Norberg. Klockargården är en välkänd butik som lockar besökare från hela landet. Här tillverkas bland annat egna tvålar, doftljus och spaprodukter, men det finns också ett stort utbud av inredning, presenter, delikatesser, te och kaffe. Det är en sådan butik där man gärna går flera varv eftersom man hela tiden upptäcker nya saker. Vi passade på att shoppa lite smått och gott och hittade bland annat en avslutningspresent till Isabelles mentorer. Nu när skolavslutningen närmar sig känns det fint att kunna visa uppskattning till de personer som har funnits där och stöttat under året.

    Personliga kort till Isabelles mentorer

    När vi kom hem fortsatte förberedelserna inför skolavslutningen. Jag och Izzy satte oss tillsammans och skapade två personliga kort till mentorerna. Det blev en mysig stund där vi pysslade och funderade över vad vi ville skriva. Jag tycker att personliga kort gör så mycket. Oavsett hur liten eller stor en present är så betyder några handskrivna ord ofta allra mest.

    Det känns fint att kunna ge något som kommer direkt från hjärtat.

    Mors dag i Norberg på Elsas Konditori

    En sen lunch med mina två favoriter

    Som avslutning på dagen blev jag dessutom utbjuden på en sen lunch av mina två favoriter. Efter en dag fylld av aktiviteter var det skönt att slå sig ner och bara njuta av god mat och trevligt sällskap. Det blev ett perfekt avslut på en redan fantastisk dag. Det är lätt att tänka att mors dag måste firas med stora presenter eller avancerade planer, men för mig handlar dagen egentligen om något helt annat.

    Tid tillsammans.

    • Skratt runt ett fikabord.
    • En promenad i vårsolen.
    • Omsorg i de små sakerna.
    • Och just därför blev den här mors dagen så otroligt fin.

    Tack för en underbar mors dag i Norberg

    När jag tänker tillbaka på vår mors dag i Norberg känner jag framför allt en stor tacksamhet. Dagen bjöd på mysig fika, shopping, fina samtal och många härliga stunder tillsammans med familjen. Det värmde också hjärtat att få hjälpa till att välja presenter till Isabelles mentorer och skapa personliga kort tillsammans med Izzy. Sådana stunder betyder mer än man ofta tänker på.

    Som avslutning på vår mors dag i Norberg blev jag dessutom utbjuden på en härlig sen lunch av mina två favoriter. Det var det perfekta slutet på en riktigt fin dag. För mig handlar mors dag inte om stora presenter, utan om kärlek, gemenskap och tid tillsammans med dem man tycker om. Vår mors dag i Norberg blev precis så – enkel, genuin och fylld av fina minnen.

    Hur firade ni mors dag i år? Berätta gärna i kommentarsfältet.

    Jag har fått godkänt av viktväktarna att lägga ut deras recept!

    ”Foton kan redigeras i Photoscape, Canva eller lätta småändringar (styling) i ChatGPT”

    På sweetwordsbymirre.se gäller Copyrights regler

    4
  • Klassresa till Vässarö – ett minne för livet

    Pappa till ena tjejen här, Patrik, har skickat detta fotot till mig

    Klassresan till Vässarö blir ett minne för livet för min dotter och hennes klasskamrater. Trots min oro inför resan efter hennes tidigare handledsskada har dagarna fyllts av segling, paddling, bad och gemenskap innan högstadiet väntar i höst.Jag har varit så orolig inför hennes klassresa, precis som jag skrivit om tidigare här på bloggen när hon bröt handleden tidigare i år. Det har verkligen legat och gnagt i mig länge eftersom handleden fortfarande känns ganska skör. Som förälder är det svårt att bara släppa kontrollen helt, särskilt när barnen ska iväg på aktiviteter där det händer mycket hela tiden.

    Samtidigt har jag försökt påminna mig själv om hur viktig en sådan här klassresa faktiskt är.

    Mentor till Izzy har skickat de flesta bilderna här

    Nu är alla 6:e klassare iväg på klassresa till Vässarö och det verkar verkligen vara en upplevelse de kommer bära med sig länge. Hon har berättat att de idag både seglat och paddlat kanot, och bara det hade ju fått mitt mammahjärta att slå dubbla slag hemma i soffan. Men hon låter så glad och stolt när hon berättar om allt de gör. Igår badade hon dessutom för första gången på länge och bastade tillsammans med sina kompisar. Bara en sådan sak känns så stort efter allt som varit tidigare under året. Det har också grillats, skrattats och gjorts massor av roliga aktiviteter tillsammans.

    Och vet ni? Jag inser mer och mer hur nyttigt det här är för henne.

    Klassresa till Vässarö blev ett fint avslut på 6:an

    Det här känns verkligen som ett perfekt sätt att knyta ihop säcken innan högstadiet börjar i höst. Jag kan knappt förstå att det bara är ett par veckor kvar tills hon går ut 6:an. Hur gick det ens till? Det känns fortfarande som igår hon var liten och höll min hand på väg till lågstadiet. Min “bebis” ska alltså börja högstadiet. Det är faktiskt helt ofattbart. Samtidigt känns det så fint att hon kommer få börja tillsammans med sina två bästa vänner. De går egentligen i hennes parallellklass idag, så hon har verkligen saknat att inte få gå tillsammans med dem under de här åren. Därför känns det extra tryggt och roligt att de nu äntligen får hamna i samma klass framöver.

    Jag tror verkligen att det kommer göra övergången till högstadiet mycket lättare för henne.

    Foto som pappa Patrik skickat till mig, en av vårdnadshavarna som är med på klassresan

    Om Vässarö och klassresor för skolklasser

    Wässarö är en populär ö i Stockholms skärgård som många skolklasser, scoutgrupper och företag åker till för läger, klassresor och olika typer av friluftsaktiviteter. Där finns möjlighet att prova på aktiviteter som segling, paddling, bad, bastu och gegmenskapsövningar ute i naturen. För många 6 har klassresan till Wässarö nästan blivit som en tradition och ett sista gemensamt minne innan klassen splittras och eleverna börjar högstadiet på olika håll. Det är verkligen lätt att förstå varför så många uppskattar platsen. Kombinationen av skärgård, natur, aktiviteter och gemenskap verkar skapa minnen för livet för barnen.

    Vardagen fortsätter här hemma

    Medan hon lever sitt eget lilla äventyr där ute på klassresa fortsätter vardagen precis som vanligt här hemma. Vi knegar vidare med jobb, hemmasysslor och allt det där som aldrig riktigt tar paus. Jag har faktiskt nyss varit ute på en lång promenad, vilket var precis vad jag behövde för att rensa tankarna lite. Det blir så tomt hemma när barnen är borta, även om man samtidigt är glad för deras skull. Nu ska jag snart göra en riktigt god potatis- och purjolöksgratäng som ska få stå och gotta till sig ordentligt i ugnen. Receptet tänkte jag lägga upp här på bloggen senare, för den kommer bli en favorit här hemma skulle jag trode. Mitt i allt det där vardagliga försöker jag landa i att hon börjar bli stor på riktigt.

    Det är både fint, vemodigt och lite svårt att förstå på samma gång.

    Jag har fått godkänt av viktväktarna att lägga ut deras recept!

    ”Foton kan redigeras i Photoscape, Canva eller lätta småändringar (styling) i ChatGPT”

    På sweetwordsbymirre.se gäller Copyrights regler

    4
  • ChopChop, Lager 157 och Sellpy

    Som jag skrev i tidigare inlägg så var planen att ta oss till Borlänge som igår för att handla på Lager 157. Främst var det fokus på basplagg åt Izzy och BQ. Jag ville också kika på en klänning jag sett där för att se hur den var i verkligheten mot vad man ser på nätet. Det är enormt mycket kläder på Lager 157 och hade man haft spenderarbyxorna på sig skulle man ju kunnat shoppat otroliga mängder. Jag behöver ett par nya ”snygg” sandaler till sommaren. Inte för jag tänkt köpa dem där, men fokus var att kika på Kupolen för att kolla efter det.

    Minns ni att jag tipsa er om ➜ RIEKER, Sandaler med remmar från Din Sko. Jag provade dem igår och faktiskt så var dem inte så sköna. I alla fall inte på min fot. De klämde för mycket på sidorna och var lite för oföljsamma eller vad man ska säga i materialet då man gick med dem. De var enormt snygga, men inget köp för mig, så får leta vidare.

    Vad köpte vi på Lager 157 då?

    Lager 157 och lite missnöjd

    Vi åkte direkt till lager 157 då vi var på plats i Borlänge. Jag gick direkt och kika på klänningen som jag åkte dit för ➜ Klänningen Gabrielle, snygg! Fast vet ni, jag fastnade inte för den. Storlek s var för ledig vid bysten så det såg för pulsig ut. Då prova jag storlek xs och den satt bra och som den skulle. Fast näe det blev inget köp trots att den är fin. Jeansen som Izzy köpte var  ➜ Mid waist wide jeans ”Optiwide och hon var jätefin i dem. Jag hade gärna köpt ett par till mig i ➜ färgen grey, fast nä hade inte shopping sug. Varför? jo för jag ska till frissan i slutet av maj och har varit sjukskriven nu. Så kändes inte som jag bör shoppa. Tror att jag kommer tacka mig själv för det sedan.

    Det blev ett par ➜ Denim shorts ”Ayden” åt Izzy och BQ köpte sig ➜ Slim jeans ”Slimmy” och tröjan  ➜ Boxy sweat tee ”Gunnar”, för mig vart det bh och trosor ➜ Soft lace bra ”Lou Lace” ett set i vitt och ett i blått. Vi köpte även strumpor alla tre och BQ boxerkalsonger till sig.

    Dessa outfit är Izzys förutom kjolen i mitten den är min!, en tröja till också som jag tvättat, den syns nedan!

    Selly och ChopChop

    Vi fick även kläderna från Sellpy igår, vi köpte det ni ser ovan. Det var också en blå omlott-kofta i samma blåa färg som kommer matcha med kjolen till mig. Dock stank den enormt mycket av sköljmedel så den åkte i tvättmaskinen för att sköljas igenom. På skolavslutningen ska Izzy således ha toppen och kjolen. Kommer göra sig fin till ett par fina skor, ex dessa från ➜ DIN SKO, Sandaler med remmar och matcha med en jeansjacka till. Samt ha lockar i håret och lite mascara, toppen fin kommer hon att bli. Tishan är också söt.

    Här ser ni outfit som var tänkt tillsammans

    Mycket bra och Nytt med Sellpy

    Den här gången vart jag lite besviken på Sellpy, har jag faktiskt inte varit innan. Dels för den ena koftan stank så enormt mycket sköljmedel. Det kan ju dock inte dem rå för. Fast jag kryssar alltid i nytt eller mycket bra skick av det jag beställt. Alla plagg var bra förutom den tröjan jag visar separat. Den är ni vet som en blöt katt efter duch. Fast tänker att de har såklart tvättat innan de postat till Sellpy. Jag har också tvättat om den i tvättmaskins handtvätts proram i hop om att den luktat av sig något. Därför tänkte jag igår också att jag kan använda en mjuk borsta och ruffa upp den lite så blir det nog bra efter jag tvättat. Det gjorde jag idag också då den torkat och då vart den mycket bättre.

    Likaså kan jag visa Izzy i sina kläder sedan vid skolavslutningen om outfit nu inte ändrar sig längst vägen

    T I P S : Dock stinker den sköljmedel fortsatt. Fick tips av BQ att spraya koftan i ett jämnt lager över hela med ➜ Activa Bio Dezodor – Boiotekonologisk spray, som egentligen är till för att bryta ner ”dåliga” lukter. Lukter som exempelvis rök, mögel, urin, kräks etc. Han sa att jag kan prova att spraya med den sprayen som vi har hemma. Efter det tvättar man den i ett milt snabbprogram på 40 grader utan centrifug med Activa Bio Sportwash Ja för så mycket stinker tröjan faktiskt av sköljmedel, jag överdriver inte. Det kan bryta ner doften. Han jobbar ju i kembranschen så misstänker att det är precis rätt.

    Det jag känner är att denna borde nästan ha gått till återvinning. För när jag skickat in kläder har vissa gått till återvinning för den varit smutsig på en pyttefläck. Trots tvättad. Det är det som gör att beställningen denna gången tar ner betyg att inte vara Mycket Bra eller Nytt. Det borde stått att den luktar väldigt mycket sköljmedel eftersom vissa kan vara allergiska och jag är väldigt känslig för skäljmedel. Egentligen borde jag sänt den åter.

    Nu har jag mjukat upp den med borste så den ser bättre ut, finns ingen förebild på hur den var innan!

    Lunch vid ChopChop – Mycket starkt

    Till lunch stanna vi sedan och åt på ➜ ChopChop det var Izzys önskan. Hon ville så gärna ha Sushi. Vi vart nöjda med maten, bortsett från att BQ missa att en av hans tre menyer han valt var ”STARK” och ja det var verkligen starkt för hans panna och ögon börja rinna. Innan vi åkte hem sedan tog vi oss varsinn mjukglass. Ja årets första, och den är alltid extra mumsigt god då. Jag är ju extra svag för noisette och mjukglass.

    Det var vår LÖRDAG det och det var igår. Vad har ni gjort?! Nu har vi nyss hämtat hit lilla Bella som får vara här med oss över dagen. Mysigt värre ju

    Jag har fått godkänt av viktväktarna att lägga ut deras recept!

    ”Foton kan redigeras i Photoscape, Canva eller lätta småändringar (styling) i ChatGPT”

    På sweetwordsbymirre.se gäller Copyrights regler

    Välkommen åter 

    Jag ser fram emot att höra från er igen 

    1
  • Hotell Bergmästaren och ta bort gips

    Nu kom vi till dagen D och F Y R A veckor har gått kan ni tänka er?! Ja det var dags för Izzy idag att ta bort sitt gips. Vi fick inte ihop livspusslet riktigt då BQ är iväg med jobbet i tre dagar och är bortrest. Samt det gick inga bra tåg eller bussförbindelser som skulle passa till den tiden som Izzy hade inbokad idag. Jag försökte omboka tiden till en annan dag den här veckan för att det skulle passa bättre. Det gick inte boka om. Dels för att hon behöver ta bort gipset och clipset i armen så fort som möjligt på den fjärde veckan. Samt de lyckades inte omboka någon annans tid som de också försökte med. Alltså att någon annan skulle ta vår tid och vi deras den här veckan. Vi fick därför lösa allt på annat vi!s

    Häng med ska jag berätta!

    Home Hotel Bergmästaren i Falun

    För att få ihop livspusslet så skjutsade BQ mig och Izzy till Falun igår efter vi slutat jobba. Jag och Izzy checkade in på ➜ Home Hotel Bergmästaren som en trevlig avkopplande myskväll kvällen innan gipsborttagningen. Det är ett centralt hotell som bara ligger tio minuters gångväg till sjukhuset. Ett trevligt nyrenoverat hotell som också har frukost, fika och middagsbuffé som ingår i priset då man bokar. Innan BQ åkte vidare i går kväll så stanna han kvar och åt av den middagsbuffén som vi också då åt. Han fick ju då betala för sin buffé utöver. Middagsbuffén var absolut bra och vi vart nöjda. Frukosten var också bra och Izzy och jag kände oss nöjda med vår vistelse på hotellet innan vi begav oss vidare till lasarettet idag för att ta bort gipset.

    Dags att ta bort gipset och Falu centrum

    Sedan efter vi checkat ut och lämnat bagaget i bagagerummet på hotellet (fick vara kvar där tills vi skulle ta bussen hem) så gick vi en promenad till Falu Lasarett där Izzy hade en bokat tid klockan 08:30. Hon var cool och visade inte så mycket nervosistet. Jag var mer nervös, men försökte att inte visa det så mycket. Väl på plats och vi fått komma in så klippte de först upp gipset. Efter det kom doktorn in som då skulle ta bort clipset i armen som hållt handleden rätt, ja förutom gipset då. Hon fick smärtstillande av mig 1 h innan som de ordinerat att vi skulle ge henne.

    Sedan fick hon andas in lustgas i 2 minuter för att clippset vuxit fast lite i huden. Allt gick bra, såklart gjorde det ont då de tog ur clipset, men hade ju varit värre om hon inte fått lustgas. Hon reagera såklart lite på lustgasen, men det försvann snabbt. Handen hade läkt som den ska och nu är det små små steg framåt med lätta småbelastningar i 6 till 8 veckor innan hon klassas som ”återställd”. När vi fick vara kvar en stund på rummet efter att allt var klart så började hon gråta när vi var ensamma. Då släppte allt. Hon fick också en piggelin av dem, det var nog väldigt gott. Hennes kommentar var så söt – Allt hade varit så mycket värre och jobbigare om du inte hade varit med mamma  ❥

    En sväng ner på stan i Falun

    När Izzy sedan kände sig på benen igen så gick vi ner och kika i centrum i Falun och gallerior där medans vi vänta in vår buss. Hon fick välja vad hon ville efter och då ville hon ta en fika på Espresso House. Hon fick även välja sig ett nytt klädesplasgg då hon vuxit ur flera kläder. Fast hon fastna inte för något trots att vi kolla i flera butiker så vi får prova igen någon annan dag. Fullt förståligt att man inte har lust när man precis tagit bort gipset.

    Äntligen är gipset borta och nu hoppas vi att det fortsätter att gå bra. Armen ser ju ganska läskig ut nu efter ha haft gips i en månad. Den är torr, smalare och huden är sprucken. Såret där clipset suttit ser lite grötigt ut. Jag har en bild på det för att ha att jämföra med, men vill inte lägga ut det här.

    Jag har fått godkänt av viktväktarna att lägga ut deras recept!

    ”Foton kan redigeras i Photoscape, Canva eller lätta småändringar (styling) i ChatGPT”

    På sweetwordsbymirre.se gäller Copyrights regler

    Välkommen åter 

    Jag ser fram emot att höra från er igen ❥

    0